بازخورد درباره این کالا

پودر پاپریکا 100 گرم

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: pp100g
ویژگی های محصول
  • برند : تاج محل
زودپز و ظروف آشپزخانه هاکینز و فیوچورا
گارانتی 24 ساعته سلامت کالا
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط هاکینز و فیوچورا
Original price was: 60,000 تومان.Current price is: 50,000 تومان.
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

پودر پاپریکا 100 گرم

پودر پاپریکا ادویه ای اسپانیایی است که به خاطر رنگ فوق العاده و طعم معطرش شهرت جهانی پیدا کرده است. اگر غذای شما خوش رنگ نیست کافی است کمی از پودر پاپریکا را به آن اضافه کنید تا رنگ زیبایی به خود بگیرد.

پودر پاپریکا از دو نوع شیرین و تند تهیه می‌شود و هر یک از این دو نوع به طرز جدایی مورد استفاده قرار می‌گیرند ولی برای ایجاد رنگ غذا، شیرین‌تر آن‌ها به کار می‌رود.

 

نمایش بیشتر - بستن

معرفی

پودر پاپریکا از فلفل دلمه ای قرمز و شیرین تهیه می‌شود و در بسیاری از غذاهای جهانی به عنوان یکی از ادویه‌های اصلی استفاده می‌شود. این پودر در غذاها به عنوان طعم‌ دهنده به کار می‌رود و باعث می‌شود که غذاها طعم و بوی خاصی به خود بگیرند. این ادویه علاوه بر طعم و عطر فوق العاده ای که به غذا ها می دهد رنگ (قرمز) بی نظیری نیز به غذا ها می‌دهد.

پودر پاپریکا یکی از ادویه های پر مصرفی است که می توان آن را در کنار نمک و فلفل در بیشتر کابینت های آشپزخانه یافت. به دلیل عطر و طعم دودی بی نظیری که به غذا می دهد می توان در بسیاری از غذاها مانند کباب، گوشت، مرغ، انواع سوپ، انواع خورشت ها، غذاهای فست فودی، پیتزا، لازانیا، ماکارانی و … استفاده نمود.

توضیحات تکمیلی

پودر پاپریکا 100 گرم
وزن 0.1 کیلوگرم
برند

تاج محل

امتیاز کاربران به:

پودر پاپریکا 100 گرم (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش