چه سایز زودپزی برای پختن غذای بچه مناسب است؟

هاکینز و فیوچورا
آخرین بروز رسانی: 5 شهریور 1403
بدون دیدگاه
8 دقیقه زمان مطالعه

یکی از اصلی ترین مسائل در سال های ابتدایی کودکان، تغذیه آن ها است. که به عنوان دغدغه بسیاری از پدر و مادرها شناخته می ‌شود. پس به جای آزمون و خطا کردن بهتر است که درباره تغذیه کودکان به صورت علمی تحقیق و بررسی کنیم. با این حال، استفاده از تجربیات دیگران درباره این مسئله هم می ‌تواند به دانش ما کمک کند تا سلامت کودک در سال‌های ابتدایی تضمین شود.

اگر تغذیه کودک را مناسب برنامه ریزی کرده باشید، مسئله بعدی برای مادرها تهیه غذای کودک است که پخت غذای بچه سریع و راحت باشد. بنابراین وجود وسایلی برای زودتر پخته شدن غذا از واجبات است. حال به نظر شما از چه وسیله یا دستگاه غذاساز برای پخت و پز غذای بچه استفاده کنیم؟

در این مطلب از وبلاگ آموزشی سایت زودپز هاکینز و فیوچورا در تلاش هستیم تا برای شما که لایق بهترینها هستید به معرفی زودپز برای پخت و پز سریع و راحت غذای بچه بپردازیم. با ما همراه باشید…

زودپز برای غذای بچه

زودپز سریع ترین و راحت ترین وسیله پخت غذای بچه

با زیاد شدن مشغله های مادران در طی روز، وسیله های زیادی برای پخت و پز غذا وارد بازار شده است تا با کمک از آن ها، سرعت در آشپزی بیشتر شود. زودپز از بهترین وسایل و ابزارهای محبوب در آشپزخانه است که می توان به وسیله آن، گوشت، مرغ و دیگر مواد غذایی مثل انواع صیفی جات و سبزیجات را با حفظ مواد مغذی و ویتامین های موجود در آن، با سرعت بالا در کوتاه ترین زمان ممکن پخت و آماده سرو کرد !

سرعت پخت مواد غذایی در زودپز چقدر است؟

زودپز با فشار بخار آب کار می کند که همین دلیل موجب زودتر پخته شدن غذای بچه می شود. این وسیله نیز همانند دیگر وسایل کاربردی با گذشت زمان پیشرفت هایی داشته است. در زودپزهای هندی هاکینز و فیوچورا پخت مواد غذایی 46 درصد سریعتر از مایکروویو انجام می شود. به طوری که در دیگر دیگ های زودپز موجود در بازار چنین قابلیتی وجود ندارد.

نوع زودپز

در حال حاضر دو نوع زودپز در بازار وجود دارد:

گازی

برقی

امروزه برای ساخت زودپز اغلب از استیل استفاده می شود ولی هر زودپزی طرز کار خود را دارد و از نظر عملکرد با یکدیگر می توانند متفاوت باشند اما پر طرفدارترین و بهترین نوع زودپز در بازار، زودپزهای گازی هستند. زودپزهای گازی هاکینز و فیوچورا با حفظ انرژی و سرعت پخت و پز بالا خواسته شما را به ارمغان می آورند.

زودپز چه سایزی بخرم؟

زودپز چند لیتری برای پخت غذای بچه بخرم؟

زودپزها با گنجایش های متنوعی در بازار موجود هستند. گنجایش زودپزها با واحد لیتر مشخص می شود. بهترین سایز زودپز برای پخت و پز غذای کودک و سیسمونی 1.5 لیتری است. اما اگر می خواهید که در آینده بعد از بزرگ شدن کودک زودپزی که خریداری کردین را به عنوان دم دستی هم استفاده کنید زودپز با سایز 2 لیتری گزینه پیشنهادی ما به شما هست.

زودپزهای کوچک سایز 1.5 لیتر و 2 لیتر سیسمونی و غذای بچه

زودپزهای هندی هاکینز و فیوچورا با تنوع سایز از 1.5 لیتر تا 12 لیتر انتخاب شما مشتری عزیز را راحت کرده است. اگر راهنمایی خواستید همکاران ما در خدمت شما هستند و می توانید نظرات و سوالات خود را در پایین مطلب قسمت دیدگاه بپرسید و یا با ما تماس بگیرید.

امیدوارم این مطلب به سوالات شما پاسخ داده باشد.