بازخورد درباره این کالا

ووگ فیوچورا نچسب 26 سانت تک دسته

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • گارانتی : : ۵ سال گارانتی تعویض
زودپز و ظروف آشپزخانه هاکینز و فیوچورا

ناموجود

  • ارسال توسط هاکینز و فیوچورا
ناموجود
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

ووگ فیوچورا نچسب 26 سانت تک دسته

ظروف آشپزخانه و زودپزهای هاکینز و فیوچورا به جهت شکل خاص و همچنین کیفیت بسیار خوب یکی از محصولات موجود در ایران برای استفاده‌ی آسان و سرعت بالا در آشپزی و کم شدن خطر سوختگی ناشی از انفجار زودپز است این محصولات یکی از معدود محصولات با کیفیت در ظروف آشپزی و زودپزها است حتما از خرید این محصولات پشیمان نخواهید شد.

نمایش بیشتر - بستن

 

اگر می‌خواهید با روغن بسیار کم آشپزی کنید و یا اصلا از روغن استفاده نکنید ظروف نچسب (NONSTICK) فیوچورا بهترین راه حل برای شما خواهد بود. مواد غذاهایی که خاصیت چسبندگی زیادی دارند در این نوع ظروف به خوبی و بدون نگرانی از چسبیدن غذا به ظروف طبخ می‌شوند. شما می‌توانید آشپزی ساده٬ غذای سالم و طعم عالی را با استفاده از این ظروف تجربه کنید.
سطح محصولات نچسب (NONSTICK) فیوچورا با یک فرآیند منحصر به‌فرد که در آن مواد با کیفیت و استاندارد NONSTICK ساخت کشور آلمان بر روی سطح هاردآنودایز (Hard Anodised) به طرز خاصی کشیده می‌شود تولید می‌گردد. انتها و دیواره این ظروف از جنس آنودایز بوده که به پخش یکنواخت حرارت و کیفیت پخت بالا را تضمین می‌کنند. کیفیت این ظروف نیز طبق کارت گارانتی موجود در کارتن کالا به مدت ۳ سال تضمین شده است.

❌ویژگی هاردآنودایز (Hard Anodised) در مطالب پایین توضیح داده شده است❌

آنودایز سخت اولین بار توسط دانشمندان روس به منظور ایجاد نوعی آلیاژ مقاوم جهت استفاده در صنایع غذایی توسعه داده شد.

به زبان ساده آنودایز کردن عبارت است از ایجاد یک لایه اکسید آلومینیوم سخت در روی سطح فلزات بویژه آلومینیوم که از طریق فرآیند الکترولیز می‌باشد و هدف از آن بالا بردن مقاومت فلز در برابر خوردگی و سایش می‌باشد.

این تکنولوژی نوعی سطح سخت‌تر از استیل و با طول عمر بسیار بالا را ایجاد می‌کند که هم‌اکنون در ظروف آشپزخانه فیوچورا از آن استفاده می‌شود و دارای خصوصیات منحصر به‌فردی در آشپزی می‌باشد.

توضیحات تکمیلی

ووگ فیوچورا نچسب 26 سانت تک دسته
وزن2.5 کیلوگرم
ابعاد40.6 × 30.5 × 11.4 سانتیمتر
گارانتی :

۵ سال گارانتی تعویض

امتیاز کاربران به:

ووگ فیوچورا نچسب 26 سانت تک دسته(0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش